duminică, 13 octombrie 2013

Despre mersul la biserica..



De cand eram mica intre mine si mama mea se iscau neintelegeri legate de mersul la biserica in fiecare duminica.Mama,intotdeauna a fost(si este) o persoana minunata,dar mai dificila.Era atat de greu sa iei o decizie care sa nu o supere si pe ea.
Ea imi spunea ca e bine sa merg la biserica in fiecare duminica,iar daca nu mergeam se supara.De multe ori imi spunea ca fac lucruri din ambitie sau din nepasare.Incepusem sa devin frustrata si suparata,incepand sa asociez mersul la biserica cu stres si suparare.Eu stiam si credeam ca mersul la biseric nu trebuie sa fie ceva obligatoriu ci un lucru venit din suflet,atunci cand simti nevoia si iti doresti sa mergi.Imi doream sa merg la biserica pentru ca simt asta,nu pentru ca imi zice mama.

De aceea,va sfatuiesc si pe voi dragii mei cititori,sa nu mergeti la biserica de gura altora,ca sa aratati cine sunteti sau doar pentru ca asa se face.Pentru ca astfel nu mergeti pentru Dumnezeu ci pentru oameni.
Biserica ar trebui sa fie un loc sfant,linistit,unde sufletul nostru poate merge sa se reculeaga,sa se roage sau sa asculte cantari frumoase.
Dar din pacate,am ajuns sa facem anumite lucruri doar pentru ca "asa se face" sau de gura lumii.
Cei mai frumoasi suntem cand suntem sinceri,onesti si puri.
Cei mai frumoasi suntem cand facem bucurii sufletului nostru si ii multumim lui Dumnezeu cat mai des pentru tot ce ne-a oferit si ne ofera.
Sfatul meu legat de mersul la biserica este unul simplu.
Mergeti atunci cand simtiti si cand vreti sa o faceti pentru Doamne-Doamne.

Va doresc o zi frumoasa asa ca voi! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu