miercuri, 9 octombrie 2013

Mi-am dat seama..



De-a lungul timpului,i-am lasat prea mult pe cei din jurul meu sa imi spuna cum sunt si sa ma invete cum sa traiesc.
I-am lasat prea mult sa imi afecteze sufletul datorita judecatilor lor aspre.
I-am lasat sa imi raneasca si sa imi scada increderea in mine,prin cuvinte rele si reci.
I-am lasat sa imi faca rau.
Dar cel mai important este faptul ca la un moment dat am inceput sa-i cred.
Am inceput sa ii cred pe ei si nu pe mine.
Am inceput sa ascult de ei si nu de Dumnezeu.
Dar acum,mi-am dat seama.Mi-am dat seama ca doar eu simt cu adevarat durerea si urmarile deciziilor gresite pe care le-am luat.
Mi-am dat seama ca nimeni nu merita sa fie judecat.Indiferent ce ar fi facut.
Dar acum stiu.Stiu si voi avea mai multa grija de mine si de cei pe care ii iubesc.
Acum stiu sa imi iubesc trupul,sufletul si mintea.
Acum stiu sa ma incred in Doamne-Doamne,si nu in cei care imi vor raul,poate chiar inconstient.
Acum stiu ca desi e greu,pot sa iert.Pot sa iert si sa iubesc din nou.
Acum stiu sa sar peste piedici,obstacole,rautati,judecati.Stiu sa sar peste prejudecatile lumii in care traiesc.Stiu sa imi cladesc viata asa cum stiu eu cel mai bine.Iar greselile mele vor fii intotdeauna ale mele si nu ale celorlalti.
Acum stiu sa iert mai mult si sa iubesc mai mult.
Acum stiu sa ma incred tot timpul in Dumnezeu.
Acum stiu sa traiesc mai bine decat traiam inainte.Iar maine voi stii sa traiesc mai bine decat stiu azi.
Si asta,doar pentru ca stiu ca am pe cineva in care ma pot increde intotdeauna.In El.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu