miercuri, 30 octombrie 2013

Oameni frumosi..ツ



Odata,un om s-a indragostit nebuneste de o femeie.Ea era intruchiparea unui inger:frumoasa si simpla.Singura problema era ca el nu era doar mic de statura ci si cocosat.
De fiecare data cand il vedea,ea isi intorcea capul in alta directie,nefiind in stare sa se uite la el.
Se apropia timpul,iar el trebuia sa plece.Intr-o dimineata,isi lua inima in dinti si urca in camera ei,pentru a-i vorbi pentru ultima oara.Cand intra,ea isi aplecase capul,stand cu fața in pământ si neputându-se uita la el.
-Tu crezi in casatoriile stabilite in Cer?intreba el.
-Da..
-Si eu.Cand am fost in Cer,inainte de a ma naste,Dumnezeu mi-a aratat cine va fii sotia mea pe Pamant.De asemenea mi-a zis si ca va avea o cocoasa mare.Eu,mahnit,i-am raspuns:"Doamne,o sotie cu o cocoasa?Asta e prea mult!Te rog,da-i ei frumusetea si lasa-mi mie cocoasa."
Din acel moment,femeia s-a uitat drept in ochii lui,ramanandu-i o sotie devotata pe viata.

Ne comportam de parca am stii tot,dar defapt nu stim nimic.Spunem ca suntem constienti de viata noastra,de lucrurile care ne inconjoara,dar defapt nu suntem.Nu ne dam seama cum este cu adevarat viata noastra.
Nu ne dam seama de anumite lucruri care s-ar putea intampla,cum ar fii pierderea unui prieten,membru al familiei,persoanei iubite sau chiar unei maini sau a unui picior
Nu ne dam seama cat de bogati suntem si cate avem defapt!Zilnic,ne plangem de lucruri minore cum ar fii:"vanzatoarea e la cafenea mi-a dat un Cappuccino prea rece" sau "ce coada imensa este la supermarket!"
Nu ne dam seama de multe.Si pentru ca nu ne dam seama,nu stim sa ne apreciem viata asa cum se cuvine.Facem lucuri fara placere,irosindu-ne viata.Mai mult de 50% din oameni merg la un loc de munca care nu le place!
Si totutusi.continuam.Continuam sa ne facem rau singuri,cautand scuze,dand vina pe altii,intrand in depresii,neiertari,suferinte si boala.
Nu il mai auzim pe Dumnezeu.
Nu-l auzim cand ne vorbeste si cand ne arata frumosul!
Uitam sa iubim,sa fim buni,sa daruim.
Uitam sa ne bucuram de viata asa cum e si din pacate,de multe ori avem nevoie de o trauma adanca pentru a ne da seama ca viata noastra ar nevoie de o schimbare.
Uitam sensul,scopul, cu care am venit pe acest Pamant.Nu trebuie sa ne invinovatim pentru asta,dar trebuie sa avem curajul sa facem ceea ce este cu adevarat bine pentru noi!Sa ne inaltam sufletul si sa devenim niste oameni frumosi!
Haideti sa rasoandim frumusete impreuna,zi de zi!Caci nu este rasplata mai mare decat bucuria pe care o simti cand vezi bucurie in jurul tau!
 
Oamenii care isi urmeaza visurile nu sunt slabi sau creduli...ci sunt cele mai puternice fiinte create de Dumnezeu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu