marți, 3 septembrie 2013

Ce alegem:banii sau dragostea?



Ma uit in jurul meu.Toti oamenii alearga.Dar ceea ce ma intristeaza cel mai tare este ca nu alearga dupa iubire ci dupa bani.
Ne-am pierdut mintile.
Spunem ca evoluam,dar defapt cadem intr-un abis fara sfarsit.
Spunem ca iubim oamenii,dar defapt iubim banii.
Spunem ca ajutam,dar defapt asteptam sa primim in schimb bani.
Ne-am pierdut in lumea asta.
Ne-am lasat influentati de unii si de altii.
Nu ne mai uitam in sufletul oamenilor ci in buzunarul lor.
Imi e dor sa vad oameni care trec pe strada fericiti,relaxati,iubitori.
Dar vad oameni carora le e frica sa se opreasca,iar aici ma refer la cei care au mai mult decat banii necesari.
Ma refer la cei care au un castig lunar mare,stabil si totusi nu se uita in ochii unui sarman.
Ma refer la cei care au si nu dau,ci din contra,mai vor.
Ma refer la cei care nu se satura niciodata.
Ma refer la cei care au devenit roboti ai lumii materiale.
Ma refer la cei care si-au vandut sufletul pentru bani.Si-au vandut sufletul pentru lucruri materiale.
Cautam sa castigam bani din orice facem.
Dar oare e corect?Oare e iubire?Oare asta ne face sa fim asemenea lui Dumnezeu?
Ieri,o cunostinta m-a chemat la o prezentare.O oportunitate "mare".Nu stiam despre ce e vorba,dar mi-am zis sa ma duc.Am ajuns acolo.
Un barbat a inceput sa prezinte oportunitatea afacerii "X"(nu voi da numele,pentru a nu va influenta).
Ideea era ca ei iti ofereau un card gratuit,care daca il aratai la casieria anumitor magazine inainte sa cumperi produsele,primeai 2% din ce cumparai inapoi.
Dar daca tu mai inscriai si pe altii in echipa ta si le ofereai cardul,primeai 1% din cumparaturile lor.
Asta este doar partea 1.Si daca faceti un calcul va dati seama ca ajungeati la un castig de 50 lei cu noroc.
Dar nu asta era pasul cel mare.Daca cumparai cardul premium puteai sa ajungi sa castigi din cumparaturile mai multor oameni si 2000 lei pe luna sau mai mult.
Dar ironic,cardul premium costa 8.600 lei !
Dupa prezentare,m-am intrebat:de ce am ajuns sa fim dependenti de bani?
Incepem sa cautam sa facem bani fara sa muncim!
Unde este acel spirit muncitor pe care il aveau oamenii acum sute de ani?
Cand nu exista tehnologie.Unde sunt oamenii muncitori si credinciosi?!
Mi-e dor de ei.Si ma tem ca pe zi ce trece ne departam de Dumnezeu,iubire,recunostinta,compasiune si ne indreptam doar catre beneficiile materiale extreme,ne avantam intr-un abis in care e o lume a cadurilor,calculatoarelor si mesajelor de genul:"Faci bani in timp ce dormi!"
Cu parere de rau,am ajuns sa ma satur de asa oameni.
Haideti sa ne trezim,sa nu fim asa!
Haideti sa fim pe placul lui Dumnezeu.
Cred cu toata taria ca in acest moment avem nevoie de asta mai mult ca oricand.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu