marți, 10 septembrie 2013

Nu mai suntem oameni!



Cu parere de rau,spun ca ne-am transformat in niste animale.
NU."Animale" este un termen prea frumos.Este un termen prea iubitor,pentru ceea ce au devenit unii dintre noi.
Din pacate,am ajuns sa traim fara constiinta.Am ajuns sa nu mai avem suflet.
Nu inteleg acum si nici nu stiu daca voi intelege vreodata.
Cum pot unii oamenii(din pacate acesti oameni devin o majoritate din ce in ce mai repede),cum pot sa fie atat de CRUZI si de lipsiti de suflet?!
Povestea copilului ce a fost omorat de o haita de caini a ajuns in toata Romania.
Peste tot,pe facebook,la stiri,absolut peste tot s-a vorbit sau se vorbeste de asta.Din cate am inteles se va face "o votare" daca sa omoram cainii maidanezi din tara sau nu.
Eu nu vad lucurile chiar asa.
Intradevar sunt unii caini violenti,care sar pe tine imediat (si ma refer strict la aceia fara stapan),dar asta nu inseamna ca toti sunt asa.
Daca tot poporul german,sau chiar toata populatia planetei ar fi fost judecata in functie de ceea ce a facut Hitler(il dau ca exemplu deoarece a fost un om foarte violent),probabil ca am fi ajuns sa luptam unul contra altuia pana ne-am fi omorat.
S-ar putea crea adaposturi,unde cainii fara stapan ar putea locui.
Iar daca unii chiar sunt violenti si nu mai au sansa la o viata "decenta" ar putea fi eutanasiati.Dar fara durere!
Noua ne-ar placea ca lumea sa ne bata pana murim?
Noua ne-ar placea sa murim in chinuri?
Va spun eu,NU.
In schimb,ne place sa omoram in chinuri!
Ceea ce este revoltator.!
Am vazut un videoclip in care niste romani au turnat benzina pe un caine fara stapan si i-au dat foc.
Asta nu mai e omenie.Asta e ucidere,si rautate.
Si pot spune ca nu sunt mandra de acesti oameni.
Acesti oameni nu merita sa li se spuna oameni.
Haideti sa oprim violenta asta.!
Haideti macar noi,cei ramasi cu o "picatura" de constiinta,sa spunem stop acestei violente in masa.
Pentru ca va spun,oamenilor nu le place sa li se faca rau,dar le place sa faca rau.
Din pacate,multi il dezamagesc zilnic pe Doamne-Doamne.

Un comentariu: