sâmbătă, 14 septembrie 2013

Multumesc...ツ



Azi,aleg sa multumesc pentru fiecare lucru care e in jurul meu,in viata mea,in inima mea.
Azi,multumesc pentru muntii care ating cerul,apele care reflecta razele aurii ale soarelui.
Azi,multumesc pentru curgerea lina a norilor de pe cer.
Azi,multumesc pentru linistea tainica ce ma inconjoara si care imi vorbeste despre Tine cu fiecare pala de vant.
Azi,multmesc pentru ca Tu ai binecuvantat pamantul cu frumusete,culoare,gingasie,roade.
Azi,multumesc pentru ca m-ai adus in aceasta lume,pe aceasta planeta.Viata,este minunata!Este minunat sa fiu oaspetele tau!
Azi,multumesc pentru ultimele cantari ale pasarilor,care zboara spre alte locuri calde de pe acest Pamant.
Azi,multumesc pentru fosnetul linistitor al frunzelor si pentru mireasma proaspata a diminetii.
Azi,multumesc pentru parfumul florilor.
Azi,multumesc pentru multimea de culori cu care sunt pictate fructele,multumesc pentru formele nemaivazute ale semintelor.
Azi,multumesc pentru stralucirea fiecarei picaturi de roua.
Azi,multumesc pentru lumina care este peste tot in jurul meu.
Azi,multumesc pentru mireasma florilor,adirea vantului,paleta de culori cu care ai zidit lumea.
Azi,vad Marea ta frumusete,in cele mai Mici lucruri.In cele mai mici flori.Intr-o picatura de ploaie in care se reflecta curcubeul.
Azi,multumesc pentru ca exist.Pentru ca traiesc si nu doar supravietuiesc.Pentru ca mi-ai dat ochi ca sa vad si suflet ca sa simt.
Azi,multumesc pentru ca sunt om,cu defecte,cu greutati..si totusi,Tu continui sa iti arati frumusetea si sa imi daruiesti trairi noi.
Azi,iti multumesc pentru viata pe care o am.
Azi,mi-am dat seama ca problemelele,dificultatile,grijile,sunt trecatoare,iar ceea ce ramane neschimbat,zi de zi,clipa de clipa,este frumusetea care ma inconjoara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu