miercuri, 11 septembrie 2013

Mi-am dat seama...

Azi,mergand spre casa,mi-am dat seama ca noi oamenii,putem fi minunati,daca vrem.
Mi-am dat seama ca daca ne dam putin silinta,putem fi cei mai buni copii din lume,iar Tatal nostru,ar putea fi mandru de noi.
Mi-am dat seama ca este alegerea noastra daca vrem sa facem bine sau rau.
Mi-am dat seama ca putem fi darnici,si ne putem gandi la binele celui de langa noi fara astptam ceva in schimb.
Mi-am dat seama ca putem zambi si rade.
Mi-am dat seama ca langa noi,se afla permanent Cineva,care ne vegheaza si ne protejeaza.
Mi-am dat seama ca desi multi dintre noi nu suntem constienti de asta,Dumnezeu ne iubeste.
Mi-am dat seama ca am venit pe aceasta lume ca niste copii si din pacate,am devenit prea mult adulti.
Mi-am dat seama ca ne nastem plangand,prima noastra actiune cand venim pe lume est sa plangem.Probabil nu vrem,plecam din siguranta de Sus,din siguranta fizica din burta mamicii,si iesim plangand.
Dar de asemenea,mi-am dat seama ca plecam de pe lumea asta tot plangand.Plecam cu lacrimi in ochi,pentru ca ne-am indragostit de viata pe Pamant.
Plecam cu lacrimi in ochi pentru ca ne-am indragostit de diferitele moduri prin care Dumnezeu ne arata ca e cu noi.
Ne-am indragostit de viata.
Asa ca,haideti sa il vedem pe Dumnezeu peste tot in jurul nostru,pentru ca stiu,ca El este aici clipa de clipa.
Mi-am dat seama ca il iubim si ca suntem asemenea lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu