sâmbătă, 6 septembrie 2014

Vrei sa fim prietene?



Nu am putut sa ma abtin sa nu va povestesc despre ceva ce am vazut azi intr-un parculet de copii. :-)
O fetita ,de 4-5 anisori,se dadea pe un leagan de 2 persoane,singura.
Langa,se afla inca o fetita,tot de varsta ei,care se indrepta cu hotarare spre ea.
-Cum te cheama?i-a zis.
-Andreea Rebeca.
-Pe mine Sara.Vrei sa fim prietene?
Cand am auzit aceasta intrebare atat de copilareasca si inocenta,gura mea s-a destins intr-un zambet pana la urechi,si la fel si cea a parintilor fetelor.
Cele doua fetite au continuat sa se dea impreuna pe leagan si sa discute.
M-am bucurat sa vad cat de multa bucurie poate aduce inocenta sufletului unui copil.O intrebare atat de frumoasa:"Vrei sa fim prietene?".
De multe ori,adultii uita sa fie copii,sa fie spontani,puri,inocenti si se ingroapa in tot felul de griji incat uita de bucuria pe care ti-o aduce simplitatea si dragostea persoanelor care te inconjoara si sunt in jurul tau.
Vreti sa fim prieteni?:-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu