sâmbătă, 17 august 2013

Avem un suflet minunat!




Chiar daca oamenii fac lucruri ingrozitoare,nu inseamna ca sunt oameni ingrozitori.
De curand,am auzit aceasta afirmatie,si vreau sa spun ca mi-a atins sufletul...si am realizat ca noi nu suntem ceea ce facem.Nu suntem greselile noastre,nu suntem actiunile noastre.Noi,NOI cei care suntem cu adevarat,suntem doar sufletul nostru.Doar atat.Pentru ca sufletul nostru este cel mai pur lucru pe care il avem.Sufletul nostru,batran,este cel mai intelept lucru pe care il avem.Eu cred ca noi toti,am trait mai multe vieti,am avut mai multe corpuri,si totusi acelasi suflet.Asta pentru ca sufletul nostru este de fapt ceea ce suntem cu adevarat.Dumnezeu ne judeca dupa sufletul nostru,nu dupa greselile pe care le facem ca oameni.
Da,suntem complicati!Avem minte,constient,subconstient,corpuri astrale...avem tot tacamul.:) Si totusi,singurul lucru pe care il avem cu adevarat este sufletul nostru.Si daca noi incepem sa alergam prin viata si sa luam decizii cu mintea..este cea mai mare greseala pe care o facem,si totusi,o facem.Nu,nu vorbesc sa luam decizii cu inima.Pentru ca inima poate fi inselatoare si chiar poate fi o mica egoista in felul ei :).Inima functioneaza pe baza sentimentelor noastre.Dar sufletul nostru,functioneaza pe baza lui Doamne-Doamne.Asa ca..de ce sa ne mai amagim?De ce sa mai alergam pe carari intortocheate?De ce sa ocolim destinatia finala?Pana la urma,tot sufletul va face alegerea ce buna.Asa ca,haideti sa il ascultam de prima oara.Pare greu..Stiu!Cum sa ne dam seama cand ne vorbeste cu adevarat sufletul?!Dar crede-ma.Vei stii.Intotdeauna vei stii cand iti vorbeste sufletul.

2 comentarii:

  1. Cand sufletul este incarcat alegerea este influentata de incarcatura existenta si nu este tocmai potrivit sa il urmezi.De aceea,se vorbeste atat de mult in scolile spirituale despre curatarea interioara.Cand insa sufletul este curat, acea incarcatura care acoperea spiritul fiind redusa sau inexistenta(rar), face ca alegerea sa fie buna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cred ca noi toti putem veni cu o gramada de teorii,inclusiv eu. :) Eu scriu ce simt la momentul respectiv,si daca ar fi sa o spun in cel mai simplu mod cu putinta,ar fi: In esenta,sufletul nostru e pur.In esenta noi suntem puri.In esenta,noi il avem pe Dumnezeu.ツ

      Ștergere