vineri, 16 august 2013

Visam sau..? ツ



Unii oameni imi spun ca sunt o visatoare..iar altii ca sunt prea realista.Eu cred ca sunt putin din ambele.:)
Tu cum esti?Visator,realist,jucaus,serios,vesel,trist..?Iti spun eu:esti de toate! :)..dar depinde de tine cum vrei sa fi in majoritatea parte a timpului.
Simt ca noi oamenii,am uitat sa fim visatori,in sensul bun.Alergam doar dupa necesitatile si nevoile noastre zilnice.Am uitat sa ne acordam acel timp al increderii,cu noi insine,in care visam la casa noastra de pe malul marii,sau cum obtinem un cec de 1.000.000 $ de la un strabunic care a murit. :)
DA! Cu totii avem vise.O sa va spun un citat care imi place foarte mult:"Daca ti s-a dat un vis,ti se vor da si sanse sa il indeplinesti".Asa ca,ce mai asteptam?Haideti sa dam drumul viselor noastre,sa credem in ele,sa credem in noi, si mai ales,sa credem in El.Pentru ca El ne-a dat viata la care am visat..doar ca ne-am ratacit pe drum
Un film care mi-a dat incredere ori de cate ori l-am privit a fost The secret .
Bucurati-va de el,si pasiti spre noua voastra viata!
Haideti sa visam impreuna,iar visele noastre sa devina realitate!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu