luni, 26 august 2013

Momente..



Uneori ma intreb de ce este viata atat de dificila?Sau nu este?
Am momente cand totul mi se pare atat de complicat si dificil.
Am momente cand as vrea sa ma evapor.
Am momente cand as vrea sa o iau de la capat cu o viata noua.
Oare am putea sa traim fara sa ranim,sa judecam,sa insultam...fara sa gresim?
Imi doresc sa cred ca e posibil si totusi nu pot.
Am momente cand ma simt singura si vulnerabila,
Am momente cand simt ca pot muta muntii din loc.
Am momente cand iubesc pana si firele de iarba.
Am momente cand nu suport sa vad nici un om.
Am momente cand intalnesc oameni minunati in calatoria mea zilnica.
Am momente cand parca toata lumea pe care o intalnesc e cu fundul in sus.
Am momente dificile.
Am momente minunate.
Am momente pe care le petrec singura.
Am momente pe care le petrec alaturi de prieteni,familie.
Si cred ca nu sunt singura care are "momente".Cu totii avem.Nu putem evita acest lucru.Dar in momentele de disperare e bine sa ne aducem aminte ca suntem in viata asta cu un scop.Si ar fi pacat ca nu il indeplinim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu