miercuri, 14 august 2013

Cine sunt eu?
Sunt un om,la fel ca tine.Un om cu calitati si un om cu defecte in acelasi timp.Iubesc viata si oamenii.
Imi place sa observ batrani care merg tinandu-se de mana pe strada.Imi plac sa ii vad pe oameni cum iubesc si cum se lasa iubiti.La randul meu,imi place sa iubesc si sa fiu iubita.Fac tot posibilul sa vad frumsetea celor din jurul meu si mai ales,frumusetea din interiorul meu.
Cred cu tarie ca noi toti am venit pe acest pamant ca sa iubim,sa ne bucuram de fiecare moment din viata noastra si sa zambim !Ador calatoriile,pentru ca prin intermediul lor am sansa sa cunosc oameni noi,traditii noi,zambete noi. :) (iar o calatorie poat fi considerata si cea in care mergi pana la magazinul de alaturi ca sa cumperi o paine). :)
Asa ca,va invit sa calatoriti impreuna cu mine in paginile acestui blog,care in scurt timp va deveni jurnalul meu si jurnalul tau.Va deveni "caietelul" nostru de amintiri,trairi,ganduri.Va deveni o mica carare intre tine si mine.
Si crede-ma,semanam mai mult decat iti poti inchipui.
Pentru inceput iti voi spune un lucru care il avem in comun:putem zambi
Cum s-a nascut acest loc?
Iubesc sa scriu,iar intr-un timp aceasta dorinta a devenit din ce in ce mai mare.Obisnuiam sa imi scriu gandurile intr-un caiet personal,citit doar de mine.Dar acum,am sansa sa impartasesc cu voi tot ce traiesc,tot ce simt,si mai ales motivele pentru care merita sazambesti de cel putin 100 de ori pe zi. :)
Asta e pe scurt rezumatul meu,si al acestui loc.
Va imbratisez,si va trimit in dar un pachet de zambete,pentru noul inceput al vietii noastre !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu