sâmbătă, 24 august 2013

Un con de brad :)



Azi ma plimbam prin parc si m-am asezat pe o banca.Deasupra mea se intindeau crengile unui brad,cu conuri mari pe ele.
Am tras una dintre crengi mai aproape de mine si m-am uitat atenta la ea.Am descoperit ca la baza ei se afla un con mic,care probabil era in crestere.M-am uitat si la baza altor crengi.Aproape toate aveau conuri mici,pregatite sa devina mature.In schimb,jos,sub copac, se aflau conurile mari si batrane,cazute datorita vantului sau greutatii.Si am realizat ca exact asa suntem si noi oamenii.Ne nastem,crestem,murim.Si nu exista nimic pe lumea asta care ar putea opri acest lucru.Si totusi este alegerea noastra daca vrem sa folosim viata pe care am primit-o.
Sa folosim sansa pe care am primit-o.
Sa o folosim spre binele nostru si al celor din jur.
Sa o apreciem.
De ce ne e atat de greu sa intelegem?!!!De ce nu putem pur si simplu sa intram in actiune..?!
De ce nu putem simti clipa de clipa viata care ne curge prin vene..?Si cred ca din acest punct de vedere,animalele salbatice sunt mai evoluate ca noi,din pacate.
Haideti sa incepem sa fim cu adevarat oameni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu