joi, 29 august 2013

Lumea mea:o lume de poveste ツ



De fiecare data cand incep o noua carte,care imi place,ma cufund in ea ore in sir,fara sa ma opresc din citit.Iar daca e sa iau o pauza o fac pentru a manca sau alte lucruri necesare mie.
Ma intorc imediat la cartea mea,savurand fiecare cuvant,fiecare pagina.Si ajung la ultima pagina si brusc ma intorc cu picioarele pe pamant si realizez ca povestea s-a terminat.
S-a terminat acea lume noua.
Personajele care imi devenisera prieteni si le cunosteam la fel de bine ca pe mine insami au disparut.
Acum m-am intors la lumea mea,reala,si imi dau seama cat de anosta poate fi uneori.
Si ma intreb,pentru ce s-au creat cartile?
Si imi raspund:Pentru a putea lua o gura de aer.Ca sa ne racorim mintea si sufletul.Ca sa traim experiente ce nu le putem trai in viata noastra de zi cu zi.
DA! Cartile te conduc intr-un taram minunat.Iar daca te cufunzi cu adevarat in ele,izbitura cu realitatea te zguduie.Nu stiu daca voi v-ati pus la un moment data aceasta intrebare,dar eu mi-am pus-o.
Ce sa fac ca sa imi imbunatatesc viata?Sa fie mai fantastica?Sa fie mai nerealista?Sa fie mai de poveste?
Si mi-am dat singura raspunsul.
Ce fac majoritatea personajelor din carti?Isi infrunta fricile!
Mi-am zis sa ma pun serios pe treaba,asa ca am facut o lista cu toate lucrurile de care ma tem,incepand de la cel mai marunte lucuri pana la cele mai maricele. :) V-o recomand si voua!
1.Mi-e frica de inaltimi.
2.Mi-e frica de cainii fiorosi.
3.Mi-e frica sa nu fiu respinsa.
4.Etc,...
Dupa ce mi-am terminat lista de frici,mi-am facut o lista cu lucrurile care m-ar putea ajuta sa scap de ele,iar aici am inclus si unele lucruri de care imi e teama dar doresc sa le fac.
1.Vreau sa ma dau cu parapanta.
2.Vreau sa fac scufundari.
3.Vreau sa ingrijesc caini,sa ii cunosc mai bine.
4.Vreau sa imi spun parerea.
5.Etc,...
Asa am ajuns sa fac eu doua liste superbe,care ma ajuta sa imi traiesc viata cu intensitate. :)
Nu le-am indeplinit pe toate,dar am de gand sa nu las nici macar una fara a fi pusa in actiune.

P.S.Am gasit mai multe site-uri unde scrie sa iti faci o lista cu toate lucrurile care vrei sa le faci in viata asta(sau poti pune si un termen de tip "1 an" "20 ani",etc...eu prefer termenul de "viata")
Eu am inceput sa mi-o fac.Este minunat!
Va rcomand ca azi si nu numai,sa va traiti viata la cel mai inalt nivel al vostru.
Sa aveti parte de cel mai Maret Sentiment,dragostea.
Sa aveti parte de cel mai Inalt Gand,cel care contine bucurie.
Sa folositi Cuvantul vostru cel mai Clar,adevarul.

Un comentariu:

  1. Cartile sunt cei mai buni prieteni a unui om, mereu ne invata lucruri noi si nu ne tradeaza niciodata.Daca iubim o carte, sigur iubim si autorul ei, fires, tinand cont ca niste minti inteligente ne fac viata mai frumoasa.Daca incep a citi o carte care ma captiveaza uit de foame, somn si oboseala....simt ca sunt rolul principal in acea carte.

    RăspundețiȘtergere